Support
Ibland kan man behöva en hjälpande hand och då finns vi här för dig. Välj ditt program för att komma i kontakt med rätt support.
Öppettider
Måndag - Torsdag: 9-16.30
Fredag: 9-16
Avvikande öppettider i samband med helger hittar du längre ner på den här sidan.
Visma Administration
Visma eEkonomi
Visma Lön 300/600
Visma Lön Smart/Direkt
Visma Tid Smart/Pro
Redovisningsbyrå
Fler produkter

Försäljning
Hör av dig till oss så hjälper vi dig hitta program och tjänster för just ditt företag.
Avvikande öppettider hittar du här.
Företagare
Öppettider telefon
Måndag - Fredag: 8 -17
Onsdag: 9-17
19 oktober, 15 november, 14 december
9 - 17
Redovisningsbyrå & byråpartners
Öppettider telefon
Måndag-Fredag: 9-17
Återförsäljare & partners
Vill du bli återförsäljare eller partner till oss?
Besök då våra partnersidor här

Avtal & abonnemang
Har behovet hos ditt företag ändrats eller har du kanske startat fler bolag? Via självbetjäningen kan du enkelt registrera fler företag för att använda våra internettjänster, hämta fakturakopia eller helt säga upp ditt avtal med oss.
Om du har frågor eller vill göra förändringar i dina avtal hjälper vi dig gärna.
Öppettider
Måndag - Fredag 9-12
Se mer om våra avvikande öppettider här

Hittar du inte det du behöver?
Ring vår växel så hjälper vi dig rätt.
Öppettider
Måndag - Fredag: 9-16
Avvikande öppettider
Under vardagarna finns vi tillgängliga för dig som vanligt och vårt supportforum är alltid öppet. Men i samband med helgdagar har vi avvikande öppettider.
Storhelg/helgdag: Stängt.
Öppettider dagen före: Midsommarafton, Alla Helgons dag, Julafton, Nyårsafton, Långfredagen, Trettondedag jul, 1 maj (om de infaller på en vardag).
Support
Dag före helgdag
8 - 12.30
Försäljning
Telefon företagare
Dag före helgdag
8 - 12.30
Telefon byrå
Dag före helgdag
9 - 12.30
Avtal & abonnemang
Dag före helgdag
9 - 12
Vismas kanal för visselblåsning
Vi ser gärna att du anmäler olämpligt beteende – både sådant som du bara misstänker och sådant du vet – via vår visselblåsarkanal. Vi garanterar att du är fullständigt anonym och att ärendet hanteras med total sekretess.
Denna funktion kan inte användas för support gällande produkter och tjänster utan där hänvisar vi istället till de kontaktuppgifter som finns längre upp på sidan.