Villkor för att marknadsföra din integration

För att din app ska få marknadsföras och listas på Vismas integrationssida kräver vi en dedikerad Visma-landningssida på din webbplats.

Info om er app/Gemensamt värdeförslag

  • Inkludera ett förslag på gemensamt värde med 1-2 meningar, helst i sidans banner så det är det första en besökare ser när de når din landningssida.
  • Ditt värdeförslag är din “hisspitch”, sammanfattar värdet av att använda din app och bör tydligt förklara vilket affärsproblem din app löser och / eller den specifika fördel den ger i samband med Visma eEkonomi.

Info om Visma eEkonomi + logga

  • Vi ser gärna att du använder Vismas varumärkesriktlinjer när du skriver om oss och Visma eEkonomi för att benämningarna ska bli korrekta. Bara kopiera in texten nedan på din hemsida och publicera. För att kunder lättare ska hitta just din integration, kan du med fördel länka till din nya presentationssida på integrationer.vismaspcs.se.
  • Inkludera Visma logotyp, se till att den är skarp och inte är förvrängd. För mer information om hur du använder den här logotypen, se Vismas varumärkesriktlinjer

Hur fungerar er app tillsammans med Visma eEkonomi

  • Ta med en kort beskrivning av fördelarna som dina kunder får genom att ansluta din app till Visma och de funktioner som stöder dessa.
  • Du kanske vill dela upp den i punkter eller nyckelrubriker för läsbarhetens skull.

Info om hur våra kunder köper till API-modulen i Visma eEkonomi

Detta gör kunderna inne i Visma eEkonomi:

  1. Välj Appar och tillval i menyn till vänster
  2. Välj Integrationer i rullgardinsmenyn och klicka sedan på Visma Integration
  3. Aktivera

Enkel kom igång hjälp om hur kunder kommer igång med er integration

  1. Inkludera instruktioner för kunden så de så snabbt och smidigt som möjligt kan komma igång med integrationen. Om det är komplicerat eller mer än några få meningar, länka till en FAQ.

Success stories (Valfritt)

  • Visa den positiva inverkan som din integration har haft på befintliga kunder genom att inkludera ett par vittnesmål. En demonstration eller en video är ett bra sätt att visa hur din app fungerar och förklara fördelarna på ett sätt som potentiella kunder kan relatera till.
  • Ett annat alternativ är att inkludera länkar till kundcase eller videor.

Exempel på landningssidor hos utvecklarpartners