Boka specialisthjälp i Visma Tid Smart

Vi hjälper dig med allt som rör tidrapportering, upplägg och besvarar även frågeställningar kopplade till er verksamhet. I vår specialisthjälp finns det få begränsningar kring vad vi kan hjälpa till med. Få stöd och hjälp av en av våra erfarna specialister när du behöver det. 

Genomgång med personlig kontakt

Visma Tid Smart

Boka specialisthjälp

  • Personlig hjälp
  • Bred kunskap
  • 30 till 60 minuter
  • Helt digitalt

från 395 kr

BOKA DIREKT

Behöver du mer information? Läs vanliga frågor

Vanliga frågor om specialisthjälp:

Vad hjälper ni till med?

I vår specialisthjälp finns det få begränsningar. Våra specialister är flexibla hjälper till med det mesta som går att fråga om kring tidrapportering och dess kringområden. När du behöver hjälp utanför programsupporten som vi erbjuder är specialisthjälpen en god investering - oavsett om du är en ny eller mer erfaren användare.

Vad brukar ni få frågor om?

Några exempel är frågor kring fakturering, projekthantering och integrationer till andra system. Det är också vanligt att vi hjälper till att implementera effektiva och bra arbetssätt och flöden utifrån hur er verksamhet ser ut. För oss är ingen fråga för liten eller stor, vi gör allt vi kan för att hjälpa till.

Hur går specialisthjälpen till?

Du bokar en tid som passar dig. Vi ringer upp på den avtalade tiden och delar skärm med dig via Teamviewer under tiden som vi går igenom dina frågeställningar. Förbered er gärna genom att ladda ner TeamViewer innan bokningstillfället, genom länken: https://www.898.tv/vismatv

Hur gör jag om jag behöver av/omboka?

Vid eventuellt förhinder ska av/ombokning ske senast 12 h före avtalad tid till: onboarding.spcs@visma.com